mannagrynsgröt!

I lööööööööv itttttt! de är som min nya grej, min nya favorit! (just efter min bejb då!)
ska nog gå ner och göra en skål på ett litet tag :)

har nyss duschat, eller för ett tag sen, skööönt! känner mig så äcklig efter praktiken med alla snorungar.
ÄLSKAR min hårinpackning :D den heter typ H´suan hen hua eller nå konstigt, kan iaf inte stava till de :) måste som sagt köpa en ny! Den luktar lite glögg blandat med koda typ :)
den är jättebra för färgat hår :) man har i de i håret innan man går in i duschen, bara borstar igenom håret och sen kletar man in de (de ska vara mycket!) och sen låter man de sitta minst 20 min och sen duschar man bara :D ahha
de räcker typ till fyra gånger, fast de beror ju på hårets längd, jag har ju ganska kort så har använt de fem gånger och de är pyttelite kvar :) men de är nått att prova kan jag säga! 119 kr! billigt och bra =)

pratade nyss med erik, han var hos nicke, han skulle strax gå hem typ och sen ska han komma hit och sova kanske :D hoppas hoppas hoppas!<3





Kommentarer
Postat av: frida

tack sara..<3

2009-01-08 @ 20:52:21
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0