läggdags!

de börjar nästan svida lite i ögonen. ett tecken på att jag borde gå upp och lägga mig!
har just ätit två färska vetekakor med skinka på och druckit ett glas oboy <3 de var väldans gott!
såg just att min header funkar, eller den har gjort de hela tiden men jag har inte kunnat se den först nu ;p mystiskt!

juste, erik fyller ju snart 18! herregud. 18 dagar kvar exakt :) ska bli kul! men de kommer bli mindre kul att hitta något åt han.. alltid mitt stora problem, hittar alltid massa fina kläder som jag tycker är fina, men då kommer ju den stora frågan. kommer erik använda de här? nej! han har sagt att han vill ha ett fint halsband, och en fin skjorta. och de är egentligen inte till så stor hjälp :p vill veta om han vill ha en helfärgad, en randig eller en rutig osv, men ni förstår? men han säger bara en fin skjorta! punkt slut. min lilla älskling <3 ska på stan så fort jag blir frisk och börja leta i god tid :)

nej nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig :)
God natt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0