kroppen värker

åkte snowboard idag ist för skidor ;D de gjorde per, hanna och sebbe med :)  de var riktigt kul, men hanna gav upp en gång :p haha men hon kom tillbaka :) både per och hanna gjorde värsta vurpan i liften, så då stod ju jag och sebbe och garvade åt de, men de fick vi igen för! så nästa åk upp i liften gjorde jag och sebbe världens vurpa.. var svinrädd! fastnade med benet i bygeln och typ släpades.. hahahaha kul ändå!
när jag kom hem sov jag en och en halv timme, skööööönt! duschade sen, och käkade middag. 
gick ner till erik, försökte väcka han, men han ville inte vakna, och vart jävligt sur på mig! så gick där ifrån. blir bara så jävla irriterad. fattar inte vad du håller på med?

ajja ikv blire typ att vara med boysen :) och typ emelie :) hon kanske skulle sova här =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0