karins lasagne

löööööööv it! min favorit. mamma köpte en till mig igår så jag kan äta de till lunch idag :D ska vänta tills jag är riktigt hungrig, godare då!
och ska som sagt vänta och kolla om erik hör av sig ifall han nu sku komma hit, men de tror jag inte ett skit på, men vi ser ju =)

har vaknat för ett tag sen, mamma ville inte att jag skulle sova så länge ifall jag ska till skolan i morgon..
har iaf sovit typ tolv timmar. och de var grymt skönt!!
alltså att de aldrig finns något att se på tv, speciellt på dagarna. bara massa repriser som man redan sett. jobbigt!
ska ta och leta fram något jag kan se.



Kommentarer
Postat av: Per

Karins lasagne <3

2009-01-15 @ 14:23:05
URL: http://riekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0