kallt

var ju med emlie, danne och en massa andra igår hos nicke, blev en hel del kortspel :) sen for vi till statoil, men jag och emelie ville ha max men de var stängt.. så blev inget för oss ;p
sen for jag och emelie hem och sov, hos sov här :)
idag vart de stan med emelie och sandra, vi pratade en massa om hur vi ska boka resan och när vi ska göra de osv, lika att boka i god tid!
köpte iaf två örhängen :) söta! gick också och kollade hur mycket pengar jag hade på kortet, trodde jag hade typ trettio kronor, men jag hade hela 268 :D glad blev jag då!
men nu är jag hemma, och dom åkte till storheden :) ska iaf strax gå ner till min älskling <3 mys!

Genom eld och vatten, bejb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0