ja må han leva!

ja, idag fyller min älskling hela 18 år! Grattis bejb =)
sov här i natt så väckte han så han fick öppna mina paket :) hade köpt en skjorta och två t.shirtar =) men skjortan var för stor, så var in till stan snabbt och bytte med mamma, samtidigt som hon köpte en present till erik =)
av farmor och farfar fick han nå ansiktsrengöring och hurkräm :)

igår vad vi ju och käkade på waldorf :) de var jättetrevligt och gott. men sen slutade de ju på ett tråkigt sätt. men jag, erik, danne och nicke hade kul hos danne ändå :) lite shotar med jäger ;) haha

men nu ska jag vara social med min älskling :)
uppdaterar sen. och förresten. hör av er om ni vill göra nå ikv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0