irritation

och jag kan säga att den steg nyss till max!
vi skulle fara klockan tio, eller litelite senare typ senast halv elva.
ingen ringer, så jag ringer till erik vid elva. men ingen svarar. så jag skriver ett sms till hans mamma, och hon säger att han sover. irritationen börjar stiga! och så skriver hon att dom inte hinner fara förbi stugan för att dom ska hinna till boden, men hon sa att jag var välkommen att följa med när dom far vid kvart över tolv :) så ringer erik när han vaknat. han vägrar att fara till boden eftersom han inte måste.. jag sitter här, klätt på mig, ätit, duschat, plattat och fixat håret och sminkat mig.. irritationen stiger ännu mera!
och så säger han att han ska hämta skotern efte hans föräldrar varit i boden.. hojja!
så blev ganska less! så vi fick sitta och gapa lite åt varandra..
men han skulle iaf höra av sig senare så skulle vi hitta på något :) hatar verkligen att bråka med erik!

men nu när jag ändå är fixad åre, så ska jag passa på att gå på stan med mamma. ska köpa eriks present om de finns kvar de jag kollat på :) han fyller ju 18 på en vecka :) kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0