ingen rubrik

kom inte på någon!
har iaf just sett top model, trogen tittare :) haha har följt de sen de började! och jag fortsätter såklart!
orkade inte se The guru med mamma, hon började må jättedåligt efter vi hade ätit, ont i magen, typ spykänsla. stackare. så nu ligger hon och halvsover i sängen och säger att hon ska bli vegitarian :s tror visst att de hjälper.

nej nu vill jag verkligen bli frisk, de är bättre än de var i söndags iaf. men ska bli helt frisk! vill inte gå och vara halvsjuk, ara jobbigt.
men vill bli frisk nu! så jag kan komma igång med träningen. så typiskt att när man köpt ett årskort på stil, så ska man hinna vara sjuk minst tre gånger på så kort tid.. värt! men när jag blir frisk så ska de bannemig bli träning varannan dag, med både gym och pass :) längtar! fattar egentligen inte att jag sitter och skriver så här, för de känns inte som mig :p haha ni som känner mig vet att jag inte håller sånna här saker.. men jag ska försöka!!
för man vill ju inte gå runt som en brun köttbulle i ens nygg bikini på alanyas stränder.. känns inte så frestande! så nu ska de hårdtränas :) men de ska faktiskt bli skönt. äta lite nyttigare också.

och juste, mina naglar har växt jättemycket :D (dom är inte så långa egentligen men för mig är dom långa) så ska börja vårda dom superbra nu :D så knske jag får dom långa naglarna jag alltid velat ha! 
Ge mig johannas naglar, tack!

min älskling kommer hit i morgon när han slutat praktiken :) villkoret för att han skulle göra de var att jag skulle baka chokladbollar åt han ;D haha 

Sara - kan du inte komma i morgon när du slutat ?
Erik - din syster skriker bara! hemma är de tyst.
Sara - jag vet! men snälla, saknar dig <3
Erik - om du bakar något gott
Sara - vad?
Sara - chokladbollar :D




Kommentarer
Postat av: -

du kan få mina naglar :D

2009-01-14 @ 16:09:52
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0