i nattmössan totalt

om ni undrar varför jag är vaken nu så är de för att jag, sebbe och hanna tänkt fara till måttsund idag, men per får inte tag i hanna och jag får inte tag i sebbe.. hur ska vi göra? per sa just att han fått tag i hanna :)

igår var de en riktig härlig kväll :D gick till per och hanna med sebbe, sen kom danne, patte, jeppe och säkert någon mer?
vi spelae bluff och hade de  allmänt trevligt. sen var de bara jag, hanna, per och sebbe kvar så då spelade vi games :)
sen vart vi hungriga när vi började kolla junior vm, (vi såg typ en kvart av matchen) och då stekte vi varsin hamburgare ;D
och sen vi tio i tre började jag och sebbe traska hem, mamma kom och mötte mig. somnade väl typ tjugo i fyra, och jag kan meddela att jag är sjukt förbannat trött nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0