hej i stugan

har inte uppdaterat på ett tag, men de blir inte så mycket när mi dator inte funkar.. lite jobbigt.
 
Tisdag - praktik.. lite tråkigt som vanligt! började åtta och slutade halv fem, men halv fem kom min mentor och skulle kolla hur jag hade det.. kul tajming! så var hemma halv 6.. de värsta av allt var att de ända hon pratade om var när hon hade flyttat till svartöstan och hur länge de tog för henne att gå till jobbet osv. intressant! nej.
sen for jag iaf till min älskling :)
vi badade och hade de jättemysigt =) sen kom pappa och hämtade mig.

idag - praktik igen. min handledare är i stockholm, idag och i morgon så jag tog lien sovmorgon, och började åtta ist..
vi hade ETT jävla barn på hela dagen. resten var sjuka. tråkigt! fanns inget och göra. vi var tre pedagoger + mig åt ett sketet litet barn.. hojja! fick iaf sluta två timmar tidigare :)
åkte med bussen direkt till erik:) massa mys! sen gick han på grillen och käkade så fick en liten pizzabit. men nu är jag hemma. ska börja avrunda för jag ska göra ett oboyglas och sätta mig och se top model :)

juste, blir träning på söndag :D ska iaf prova! nervöst och pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0