god morgon

har just vaknat av att erik ringde :) han skulle iväg till bussen. ska ju som sagt vara hemma idag. är väldigt täpp i näsan just nu, och de river i halsen.. känns som att jag kommer få vara hemma många dagar, för jag går inte till skolan eller praktiken fören jag är frisk :)
ska nog ladda hem någon film eller nå, laddar just hem hela The Hills säsong 2 nu iaf :)
juste, mamma och pappa är i piteå (eller påväg hem) för pappa har varit och tagit prover inför operationen i höften, för att få ny höftkula och de. läskigt! han kommer väl få opereras inom typ tre veckor. hoppas de går bra :)

beställde iaf med mig hem en karins lasagne och en dricka :D haha gott!
men nu ska jag leta nå att se på tv, kommer nog bli många uppdateringar idag!

och juste, kollade i ellos katalogen med mamma igår och ska nog mest troligt beställa den dära svarta med breda vita band alltså nr. 2 :)

idag ska min lilla böööööööörn och klippa sig kort och få bort alla tovor :)
Visst är han söööööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0