fotboll

har inte skrivit på ett tag. men har inte haft tid att sitta vid datorn.. och så är den typ trasig. så den kan stängas av när som helst!
igår var jag iaf med min älskling, han duschade här och gjorde sig i ordning, sen när vi började se en film somnade han. klockan var ca åtta då. jag gick då ner och såg på let´s dance, efter ett dansnr ringde danne och sa att vi skulle börja gå till nicke. så vi sparkade dit :) jättemysigt! fast sparken hade bara ett handtag..
sov sedan hos min älskling :)

idag vaknade jag vid 11, mamma hämtade mig, gjorde mig i ordning och vi for till stan, bytte en tröja mamma hade hittat till mig som var för liten till en skjorta :) superfin! sen var vi och kollade på tapeter också :)
vid halv två åkte vi till hälsans hus. footsal (stava?)cuppen var igång. pappa var ju där också :)
vi hann se lite matcher innan de var dags för finalen. lira spelade :) dom vann med 5-2! Grattis!
men nu är jag iaf hemma. vi ska på middag hos sandra, men jag pallar inte följa =) sandra skulle ändå iväg..
så jag får se vad jag ska göra mig för mat. orkar jag ens göra nå mat?
vad händer ikv då?
ring gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0