fitt förkyldning

så jävla less alltså.. blivit sjuk igen. eller har varit de sen i fredags.. så nu är jag helt lam i kroppen, snoken rinner som aldrig förr, lock i öronen och jag hostar som en tok!
hostade så mycket i fredags så jag fick blodsmak i munnen..

kan berätta lite om min helg:

FREDAG - gjorde ingenting, mysmiddag med familj+erik+mommo, flott framför let´s dance, sedan film "28 veckor senare" erik nattade här :)

LÖRDAG - vi vaknade vid tolv, gav erik frulle på sängen och sen låg vi i sängen till fem.. vi hann se både resident evil och resident evil apocalypse :) kändes inte så bra! middag vid 6. gjorde mig sedan klar för lite party/chill hemma hos perran med erik, hanna, sebbe, jeppe och per :) men jeppe drack inte för han körde skoter.
Vi hade allmänt trevligt, spelade en massa bluff och ölspel! kul :D men sen vart de lite dött ;p haha så vi började väl gå hem strax efter tolv, men sebbe började spy :s så hans mamma kom och hämtade oss ist :) erik sov här då med. vi började se resident evil extencion men erik somnade så vi stänge av :)

SÖNDAG - Erik vaknade åtta.. var lagomt less! han kunde inte sova för att han inte mådde så bra.. så han såg klar filmen medans jag sov :) väcktes vid 11. och då låg vi i sängen till typ fyra igen.. hoja! men de var rätt skönt eftersom jag är så sjuk.. sen åkte vi till mormor och käkade middag och körde hem erik. sen stannade jag och mamma hos mommo och kikade tv med henne och nu är vi hemma :)

ska se bones med mamma och vickan strax :) vickan har gjort chokladbollar så de blir toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0