Ett nytt år

...en ny början!
min kväll var underbar igår med dom bästa :) 
de började med att jag gjorde mig i ordning och for till sandra vid tjugo i fyra. hon gjorde sig i ordning och erica kom =) sen kom johanna och stina. då började vi laga mat. medans jag fixade sandras hår med vågtången =) go mat vare! fläskfilé, rösti och kall beasås <3 in my heart!
sen började vi dricka, söng singstar och hade de allmänt roligt ;D åkte sedan bil till jenny där festandet fortsatte :D sen kom min bejb dit också <3 efter de drog vi iväg till stan för att se raketerna :) de var kallt som satan, och jag halkade och skrapade upp hela knät så de bara flödade blod.. så nu är de varit och svullet. ont göre!
så faktiskt inte en enda av raketerna heller ;s haha
sen käkade vi på max och efter de skulle vi tillbaka till jenny, men hon hade typ somnat :p haha så vi kunde inte komma =(
så vi tog bussen hem tio över två och då gick jag hem och la mig, för jag var grymt trött ;p
men de var en allmänt underbar och rolig kväll, bortsätt från lite smågnabb. men de har vi löst älskling <3


en härlig blandning med min underbaringar<3

                     
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0