datorjävel

nu har pappa lämnat min dator till jonas så han skulle se om han kunde fixa den. hoppas! men jag ska inte ha så höga förväntningar.
skolan var långsam. hade ett långt hål, så jag och emelie traskade mot stan till mamma och hämtade pengar, vi mötte david på max, och sen kom amelia och sandra :) gott var de! men dom har tagit bort italian trio, lite sorgligt!
efter skolan gick jag på stan med mamma och vickan i ca 30 min. fick mig en kofta, en t-shirt och ett par örhängen :)
tack mor <3
nu ska jag nog ta tag i mitt bombnedslag (mitt rum), de är bannemig kläder över allt! är inte så sugen på att städa, men jag har lovat mamma.. ska sluta lova saker tror jag. eller?

ikv ska jag nog vara med "boysen" om man får kalla dom så, de vill säga erik, danne, sebbe, per och nå mera :)
vi skulle kanske vara hos danne, om han nu var ensam hemma, men mest troligt :) mys!

bjuder på en bild äntligen. 
per som har tagit den, så den är stulen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0