bastu

har just ätit, hemmagjord pizza idag! är rätt less på de om jag får säga..
men iaf så känner jag mig lite på dåligt humör, vet inte riktigt varför? och som grädden på de så kom inte erik hit.. han sa att han var sjuk, och om han var hemma i morgon skulle han koma hit och äta lunch. (för jag är hemma i morgon också)
pch så har laddaren alltså sladden till datorn blivit galet jävla glapp. så om man inte sitter med sladden i datorn på ett speciellt sätt och sitter helt still så håller den, men annars hoppar den ut och då stängs datorn av.. om den nu inte har batteri, men mitt batteri i datorn är inte de bästa..

aja ska gå och unna mig lite bastu, med hårinpackningar osv :) behöver de! 
uppdaterar kanske sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0