americas funniest home videos

rätt kul program, hur mycket man än försöker hålla sig från skratt kommer de alltid ändå!
 sitter här med ett stort leende på läpparna när jag skriver, medans jag ser på programmet :) haha

erik kommer iaf inte hit och sover.. lite surt! men ska unna mig lite bastu och ännu mera inpackningar, masker osv :)
satte just igång bastun så får vänta ett tag tills den är klar.

måste bara få ut mina irritationer på denna dator. eller sladden, alltså laddaren.. döda mig långsamt. iaf sladden!
den har börjat glappa som satan, och när inte datorn har nå batteri måste ju sladden vara i.. och eftersom den glappar så sjukt mycket så stängs datorn av typ direkt man kommer in på msn, börjar skriva med folk osv. eller så vill den inte starta alls..
så nu har jag fått sitta och skrika och slå på datajäveln lite så nu funkar den :) har dåck fått tejpa fast den förbannade sladden med gul tejp.. ser inte glokt ut. och de är inte lite tejp!

känner mig så här just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0