3 januari

GRATTIS PATTE 18 JÄVLA ÅR!! fuskis 

aja sov hos min bejb inatt :) mysigt fast han har inte sovit något :o när jag vaknade vid tio satt han fortfarande vid datorn :p ärta!
idag så for jag och erik in till stan vid halv ett, vi gick och åt frukost/lunch på max och sen gick vi till the phonehouse för att se om erik fick byta sin mobil han tappat i marken. men de fick han icket. så då måste han antingen laga displayen för 1100 kr eller köpa en ny telefon för 999 kr :p hahahah stackare =/

igårkväll kom danne och per och hämtade mig sen for vi och hämtade erik och sen åkte vi till stan till pontushallen. där var de nå innebandy turnering :) träffade emelie och sandra där, sen kom fridar :D najs!
efter ett tag började vi dra oss, och emelie ville haka på så vi åkte till statoil och köpte lite karra och sedan hem till per :) där såg vi en asdålig film om två killar som var ashöga hela jävla tiden ;p hahah så jävla fuuuul! så jag och emelie fick per att stänga av filmen ;D sen fotade jag och emelie en massa med pers nya systemkamera :D ÄR KÄR I DEN!!! GE MIG PER! jag måste ha en, får typ panik alltså ;p ahhaha helt sjukt. den var svinbra :D fast jag förstod mig inte så mycket på den ;) men man lär sig :D

lite bilder från igår

          

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0