2008

Tänkte dra en liten snabb genomgång om 2008, ett jävligt härligt år!

  

USA, Chicago i två och en halv vecka med min familj och mitt hjärta! Så jävla underbart!


 Zuch a Joyment! Började sköta denna tös i slutet av juni. En grymt härlig tid med dig Jojsan<3 mycket bra minnen, men även lite sämre. Har haft så kul med dig hela sommaren, våra uteritter med Elina och Brooklyn :) de kommer jag aldrig att glömma!

 Sommaren fortsatte! De var sjukt mycket sol och bad. I princip varje dag :) men de var härligt. tillbringade många timmar i solen med mina älsklingar!

 Sensommar med Emelie i min stuga i Morjärv. Var ute med båten och gled varje dag/kväll :)

 Sedan var de luleåkalaset! mycket festande och firande för Erica som fyllde år :)


      

Den här sommaren och i princip hela året har bestått av mycket party! Med dom bästa <3



    


sen kom födelsedagarna. Först Erica, sen Johanna, sedan jag och sen Stina och Sandra :)
(har ingen bild från stinas)


     

Pappa fyllde hela 40 år! de firade vi med överaskningsfest i byagården med hans nära och kära, och även gamla klassompisar =) en mycket lyckad kväll. var servitris med sandra =)


I november firade jag och min älskling 2 och ett halv år <3


    
och sen var de ju nyårsafton. den efterlängtade dagen! ett nytt år med nya möjligheter


Ett grymt härligt år som jag har fått spendera med mina nära och kära.
Allt från uppgång till nergång!
och de här året kommer bli ännu bättre! Turkiet med emelie och sandra ser jag mycket fram emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0