01.42

nu är jag typ superdupertrött men jag vill ändå inte sova. ligger och läser massa bloggar och jag fastnar verkligen i de!
men ska nog gå och tvätta bort mitt smink (kommer bli jävligt jobbigt att gå till toaletten), släcka sänglampan, stänga av datorn, räta till kuddarna (dom är väldigt osköna nu) och gosa ner mig ännu mera under täcket :) lät som en riktigt bra och skön plan! och nu ska den utföras. bara en sak som är väldigt irriterande. och de är att jag har aft ett stort plåster över mitt knä typ hela dagen eftersom jag haft jeans så jag inte ville att de skulle vara igenom (vilket jag lyckades med igår även fast jag hade plåster! jävla skit), så nu har de ju inte fått luftas nå på hela dagen så de är varit som satan och huvvaaaa!! klarar typ inte ens av att se på de.. usch! oc när jag lägger in de benet under täcket kommer de garanerat bli en fläck på mitt nytvättade och nybäddade lakan.. jobbigt! vilket hände första natten när man kom hem lite rund under fötterna och inte orkade rengöra de förbannade såret! var ju blodfläckar i typ hela sängen..
nej nu börjar de bli äckligt prat! de gillar vi inte. vet inte vad jag surrar om är så jävla trött :p ahahha nej nu ska jag sova:) Godnatt! pussssssss

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0