värk och besvär

har inte haft nå tid att uppdatera tidigare idag.
ringde erik vid tjugo över tolv och väckte han, men då skulle han ut med skotern med danne. så jag följde med mamma och pappa och hämtade vickan typ långt åt jävla fanders hos hennes kompis ;p men dom hade två jättefina huskeys :) 
sen for vi till maxi och handlade lite :) sen han jag städa mitt rum lite och sen kom min älskling ;D

men han hade typ blivit sjuk, de var därför han kom till mig så snabbt. han hade feber typ..
så vi låg i sängen och väntade tills bastun skulle bli varm, så då låg han med två underställ, täcke över sig och ändå låg han och skakade och frös. tyckte så synd om han! sen
sen bastade vi och hade jättemysigt :)
sen somnade vi ett tag och sen började vi se film, saving private ryan, den var inte riktigt min typ av film!
sen sku han sova här så han slapp börja fara hem med skotern när han hade feber och de, men han fick inte för sin pappa när han var sjuk.. tråkigt. så nu ligger jag här själv i min stora säng och pratar med mitt hjärta i telefonen :) känns lite bättre då!

men nu ska jag sova, är supertrött, har huvudvärk och världens värk i nacken.. plus halsont!



Kommentarer
Postat av: Anonym

dont wear short stuff fattie!

2009-02-10 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0