top model!

de ska jag bänka mig framför på ca en timme :) för de börjar ju åtta.
fram tills dess ska jag nog hinna ta mig en dusch och kanske plocka undan lite på mitt rum :)

satt nyss och läste en tjejs blogg. hon är 15 år och väntar tvillingar! alltså jag tycker de är sjukt. finns ju ganska många åsikter om när man ska skaffa barn, men jag tycker de är på tok för tidigt, och speciellt med två barn! men alltså när man är femton år, har man inte ens börjat sin utbildning och gymnasiet, man har ingen ekonomi som skulle hålla för att kunna ta hand om sig själv och två barn. man kan ju inte skaffa barn och bara tänka på att ens egna föräldrar ska betala allt.
nej jag tycker då att de är för tidigt! 
men när jag sa de till erik tyckte han tvärt om, han tycker inte de är någon fara alls eftersom man kan få pengar av föräldrarna osv. men hans moster fick sitt första barn när hon var 16 (vilket jag också tycker är för tidigt!) så de kanske är därför han har sin åsikt. men jag ångrar mig verkligen att jag gav mig i i en disskution med erik om de för när han sätter igång slutar han inte förens man säger att han har rätt. haha!

aja men nu ska jag sluta vara upprörd, kan sitta och skriva om de här hur mycket som helst, men nu får de räcka :)
duschen väntar!

Älskling i Chicago :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0