yo

jag har ont i min vad! väldigt ont! jag tror jag har växtvärk. jaaaa jag växer :D

hur som haver har jag inte gjort ett skit ikv, skulle ju fortsätta städa rummet, men de blev inget med de. såg ist på färjan 2 och csi, med en kopp norrskens té. så gott <3
har ätit väldigt mycket mat som innehåller mjölk kom jag och tänka på, med tanke på hur ont jag har haft i magen hela dagen! glass, tårta, potatisgratäng och hamburgerdressingen på hamburgaren.. inte bra!

men iaf, jag funderar på att sova typ. hade varit riktigt skönt att komma isäng tidigt fast jag börjar kvart i tio i morgon! orkar inte vara trött varje dag!
men jag får inte tag i erik.. måste ju säga godnatt till han! de gör jag alltid innan jag ska sova. panik!

glömde nämna linnet jag köpte idag på bikbok samtidigt som brillorna ;)

OBS! köpte ett grått, INTE ett blått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0