torsdag

tro det eller ej, men idag var de ingen skola, utan hela bf2 har  istället varit på kulturenshus från 8.00 - 16.45.. jobbigt!
vi fick "frukost" när vi kom dit, smörgåsar och bulla, gott :) sen började seminariet. det var om Fryshuset. inte så super intressant :) sen bjöds det på buffé, har ätit godare, men efterätten var mums :D fruktcocktail och vaniljgrädde <3 smarrigt!
vi fick också lyssna på rmk, trevligt och charmig typ de dära :* det är ju han som var med i Talang.
Blev typ kär i han! haha

Men nu är jag hemma, ska bara ta de allmänt lugnt ikv!
När vi var och käkade hos farmor nyss så ringde Ivan (farmors systers man) och sa att Berit (farmors syster) hade fått nå fel i hjärtat igen, och att ambulansen från kalix var påväg. så vi tänkte inte så jättemycket mera på de.
sen så gick jag och mamma ner på stan och när vi kom tillbaka för att hämta milou hos farmor var hon jätteledsen för att dom just hade ringt och sagt att Berit hade dött.. ambulanspersonalen hade inte fått igång hennes hjärta. fyfan vad hemskt!
varför händer allt det här just nu?

aja, hur som helst, de jag inhandlade på stan var ett läderarmband och en t-shirt från bikbok, tänkte köpa ett par nya brillor också, men de får bli någon annan dag :)

Hittade ingen bild på armbandet och t-shirten, och hittar inte min kamera ;)

Brillsen jag tänkte köpa, fast i lila :)        Dessa, fast i SVART!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0