tisdag

ja, träningen igår gick inte så bra för min del. fick så ont i benet så jag inte kunde fortsätta.. vettetusan hur de här ska gå.. men vi var iaf hela fem pers på träningen, härligt att folk inte ens orkar pallra sig till träning bara för att de regna!
skyndade iaf till erik sen, sov där osv :) myyyys <3 älskar dig mest av allt hjärtat! inget utan dig.

skoldagen har för övrigt varit riktigt onödig..
sen gick jag på stan med emme ett tag, köpte nageltippar :) funderar på att stoppa på nu?
men ska in på stan med en buss som går fem i 6 också, kvällsöppet på gina :) vet iaf att jag ska köpa en tröja!

har nästan skrivit klart min rapport. men hade inte alla källor här, upptäckte att jag hade kvar lite grejer i skolan.. fuck!

i morgon är jag ledig. ska ju på bergravningen i morjärv som börjar 11.00. inte alls kul.
har aldrig i hela mitt liv varit på bergavning. men så kommer de som en bomb! 
två begravningar samma månad! hjälp.
först gammelmommos och nu berits. fyfan vad jobbigt! jag orkar seriöst inte.


Gammelmommos begravning var iaf jättefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0