sun

ja, ännu en superhärlig dag! tacka gud :) de ska bli 13 grader varmt i morgon :D sjuuuukt najs! nu är sommaren påväg =) "peppar, peppar ta i trä!"
kom nyss hem, farmor har varit på finlandsbåten för någon dag sen och då fick vi lite karra och jag och vickan fick Naomi Cambell at night parfymen =) löööv it <3

igår vare som sagt tränign och de på kvällen, somnade efter skolan därför jag inte skrev nå :) träningen gick jättebra, har ju inte tränat på två veckor pga förkyldningen, men jag kände mig inte helt efter öven fast min kondis har svikit =) träning ikv också, skönt när de är så soligt!
längtar verkligen till helgen. för då har vi träningsturnering från åtta till sex, alltså hela dagen på porsön :) kul! blev uttagen till laget också ;D

nej nu ska jag göra mig mat, sen blire träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0