solsolsolsol

I´m in love with the weather! shit vad härligt de är ute alltså! sommarkänslorna bara florerar! nu är de nära.
för att vara exakt så är de 52 dagar kvar till skolavslutningen, alltså med helger :) måste typ börja kika vad man ska ha på sig då, alltid bra att vara i tid! annars blir de den orginella stressen med att allt är slut och de inte finns nå storlekar kvar..
och de är 114 dagar, med idag tills vi åker till turkiet brudar :D kuuuuuuuul! fyfan vad najs de kommer bli alltså!
kan helt seriöst inte sluta tänka på de. glassa på stranden, äta god mat och partyyyyy! hojjaaa

men hur som haver mina vänner så har jag kommunikationsprov i morgon.. vilket betyder att de är hög tid att jag börjar plugga.. orkar inte. Flo rida - right round pumpar ur högtalarna och solen skiner utanför fönstret. inte fan har jag någon lust att plugga då inte.
iaf så ska kanske erik komma hit och sova sen :) hoppas!



Kommentarer
Postat av: frida

du fattar inte hur mycket jag ÄLSKAR den där bilden på dig, sötnos! så himla fiiiin :)<3

2009-04-21 @ 15:40:52
URL: http://frrridar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det är någon som är snygg så är det ju du fröken fräken!

2009-04-23 @ 21:04:22
Postat av: Anonym

Om det är någon som är snygg så är de ju du fröken fräken!

2009-04-23 @ 21:05:56
URL: http://emmablomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0