sol

Sov hos min älskling i natt trots allt :D skrev med han på msn kvart över elva att jag skulle sova, så frågade han om jag ville komma till han och sova, så de gjorde jag. mys <3

ja idag var de äntligen sol ute! de har varit sjukt najs! men nackdelen med de är ju att man måste sitta inne i skolans tråkiga och gråa lokaler och arbeta.. inte de man vill när solen äntligen tittar fram!
men jag har iaf hört att de ska bli 9 grader varmt på fredag :D kan ju hoppas att de blir mer, men shit vad härligt alltså!
kommer bli så kul med emelie och sandra i överkalix! 
Två underbara personer, mys, bastu, flåda med gotta, skoter och stek i solen <3 kan de bli mycket bättre på påsklovet?

på tal om annat så håller vi på skriva en svenska rapport i skolan. sjukt jobbigt!
skriver om kvinnomisshandel och deras barn. ändå ett stort ämne så de är inte så svårt att hitta fakta om de. har suttit i typ minst två timmar efter skolan och letat massa fakta. har gjort klart framsida och inledning :) nu slipper jag då stressa sen!

justee, erik klippte sig idag :D fyfan vad söt han blev =) hojja! ville bara käka upp han!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0