sista dagen

ja, idag är det sista dagen på detta påsklov, rikigt sorglig faktiskt! men jag har faktiskt haft ett riktigt bra påsklov, men härliga människor. skotermys, mys med erik, party och allmänt häng! lovely.

igår eftermiddag gick jag ner till erik, danneb var där också. (han som bad mig komma ;p) vi satt hos erik en stund innan vi for med bilen och hämtade sebbe för att åka till stan. våra planer för kvällen var att gå på bio, vi ville egentligen se Watchmen men den gick inte så vi bestämde oss för att se Boat that rocked. de var inte den bästa film jag sett, men den hade sina bra och sina dåliga stunder :) men den var rolig! 
sov sedan hos mitt älskade hjärtegull :) 
Vi har våra planer, hoppas de genomförs bejb <3

nej nu ska jag ta mig upp på mitt rum och börja städa lite, och sen ska jag se f93/94 från utvecklingslagets match :) men mitt rum ser iaf hemskt ut! mamma har bestämt att vi har en "städ-dag" idag.. känns inte så lockande. men de kanske är de som behövs för att jag ska orka ta tag i de? måste verkligen städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0