regn?

eehh, jo! de regnar för fullt. och jag ska strax på träning. inte någon pepp alls i de här fucking vädret! vad hände med soljäveln?

hur som helst gick jag på stan på hålet, köpte en t-shirt från Solgården jag velat ha länge. en vit, med Heidi Klum. tror de flesta vet vilken jag menar?: )
men nu är jag hemma. just bytt om för träning. och sen ska jag bara hem snabbt och göra mig klar sen blire att traska ner till erik och sova där :)

den här veckan är lugn och kort!
dagen idag, gick snabbt. ingen lång dag i morgon. onsdag är jag ledig, ska på Berits begravning : (, sen på tordag kanske vi bara går halvdag :)
hoppas på en trevlig valborg. erik skulle typ på grace med danne som vanligt. de suger! ville verkligen vara med han.
men har pratat lite om att vi kanske ska vara hos en och typ grilla och så. så de blir nog mysigt om de blir av :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0