min påsk? din påsk?

vad händer under påsk? vad har du planerat?:)
själv ska jag till överkalix med sandra och emelie nu på onsdag till måndag, då åker jag med bussen till morjärv och far till stugan någon dag :) skönt att komma bort =)
emelie följer mest troligen med till stugan, om inte erik göre :)

juste, de var inte de jag gick in för att skriva.
alltså mensbloggen.blogspot.com vad är de för fucking jävla no lifers? alltså jag vill bara spy på dom! är de bara jag som tycker de är jävligt grisigt?
vem fan vill veta att nån anna larsson har så mycket mens att de rinner i strumpbyxorna för henne varje gång? och att hon har menast på en vante? äckel säger jag bara!
och någon sara som tydligen har så tråkig mens så hon inte har något att skriva om..
alltså seriöst, vem fan vill veta när ni har haft mens brudar? spara de till någon annan va!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag håller med dig totalt Sara :)

2009-04-06 @ 22:57:44
URL: http://waattos.blogspot.com
Postat av: johanna

ÄLSKA MENSBLOGGEN, ren jävla humor förfan!

2009-04-06 @ 23:13:25
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Äckel jävla Anna Larsson

Frågan är ju inte vad vi är för no-lifers. Frågan är hur du orkar gå in på en blogg som du anser vara så jävla äcklig och orkar läsa alla äckliga jävla inlägg när det är så jääävla gräsligt.

Och inte råga på det bara, du ska skylta med det i din blogg och sedan göra lite personliga påhopp på personerna som skriver.



Fråga igen vem det är som är no-lifern?

2009-04-08 @ 18:27:47
URL: http://mensbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0