måntaaaaag

shit vilken härlig dag alltså! började min dag hemma hos erik eftersom jag sov där :) mysigt! skolan började kvart över elva med idrott, promenad för mig eftersom jag är förkyld.. gick sedan med emelie till stan som skulle göra ett pass och sedan vart de lunch på max :) de satt fint! har ju som sagt ett väldigt långt hål på måndagar, från halv ett till tjugo i fyra.. så vi traskade tillbaka till skolan och väntade på lektionen.
när jag då väl kommer till språklådan ser jag en lapp på dörren där de står "teckenspråk intställ! hemma med vård av barn"
KULkulkul, jävligt irriterande!!!!! gaaaah fick damp.
gick till stan, IGEN! mötte mor, köpte blommor till farmor eftersom hon fyller 67 idag :) grattis! sen så köpte jag äntligen mina älsklingar från bikbok :) 99 :- eller mamma betalade =)

nu har jag äntligen pluggat lite kommunikation till provet på onsdag. kommer nog gå åt skogen skulle jag tro!

och fyfan alltså, nyss när jag kollade ner på golvet mot min "klädbetjänt" och mot skorna som står på golvet där brevid, bland annat mina nya svarta med kilklack, jo, vad tror du jag ser då? en fet jävla gul pöl!!!!! panik!
milou har tagit sig in i mitt rum förmodligen igårkväll eller nå och pissat där! eftersom de var torkat.. men förfan mot mina nya skor! helvete hundfan. så nu är de nå fläckar på klacken. skithuve! mamma får ta hand om de där..

Ny glajjorna!                                                     Grattis tanta :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0