ja!

party för hela slanten igår! vilken kväll alltså!
kvällen började med middag med emelie, amelia, sandra och frida i farmors lägenhet i stan. fläskfilé och kroketter :) de var helt underbart att sitta ute på balkongen och käka, vilka sommarkänslor! fan känslorna försvann ganska snabbt när man såg att de började falla snöflingor..

halv åtta åkte jag sandra och emelie med bussen till örnäset. mötte upp danne, per elin och co. vi gick då till erik och där var det massa folk! vart en rikigt kul kväll, shottar och cider! lite dystert under endel stunder men lika glad sen :) riktigt trevliga människor :)

sov i stan i lägenheten sen eftersom jag skulle jobba på Staren med några från laget klockan åtta på morgonen.. (de var ett jävla slavarbete måste jag säga!) cutta mig i fingret med knivjäveln också!

men iaf, så gick jag hem från örnäset till stan, gick först med danne och alla, men när jag vände mig om var dom borta :s:s så blev en rask jävla promenad själv till stan. lite läskigt!

men nu är jag hemma, ska strax hoppa in i duschen sen bada milou och sedan äta enchiladas till middag och panacotta (stava?) till efterrätt :D
sen ska jag mest troligt vara med erik om jag får tag i han, och kanske danne och co :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0