helgen som gått

förlåt för dålig uppdatering!
men min helg har sett ut så här 

Fredag - gick från skolan tidigare för att åka med mamma och vickan till Piteå Älvdals sjukhus för att hälsa på pappa :) han har ju äntligen fått en ny höftkula! allt var bra med han osv. kvällen då. jo den spenderades med erik, sebbe och co, vi var hos nicke och endel spelade poker :) var inte där så länge för de vart så långtråkigt ;)

  

Kvällens outfit!                                            


Lördag - vaknade av väckaren tidigt som sjutton, 07.05 för att vara exakt! (sov också i pappas säng och höll mamma lite sälskap! som när man var liten)
Anledningen till att vi skull upp så tidigt var för att vi skulle till blackis i svartöstan på scrapingmässan som mormor skulle sälja på. så vi bokade ett bord där och satt och scrapade :) kul vare!
sen vid tvåtiden åkte jag och mamma en sväng till pite och hälsade på pappa :) han kunde gå med kryckor utan att halta!! shit, har inte sett han  gå normalt på svinlänge, eftersom han haltat i typ 4-5 år nu.

Kvällen spenderades med en hög massa folk!
gick till danneb efter middagen, där befann sig även erik och sebbe :) på löpande band kom jeppe, nicke, jocke, per, hanna och rakel :) (vet inte om jag glömde någon?)
kvällens planer var då alltså bio! Fast and Furious ofc :D Alltså kan man säga nå annat än att Vin Diesel är nå galet het? ehm, nej! Ge mig han! alltså hans muskler, raoooorrr ;)
efter bion träffade jag sandra och emelie och de var trevligt värre :D
sen hamnade vi hemma hos sebbe för lite kortspel :)
sov hos mitt hjärta <3

Idag - vaknade hos erik tidigt för att mamma ringde och frågade om jag skulle med till svartöstan igen, och visst, varför inte :) gjorde mig snabbt klar!
idag när vi var där scrapade jag inte, utan jag gjorde smycken isf :) de är sjukt kul och inte alls svårt :)
har ju pysslat lite med de förut. så vi köpte massa roliga grejor från ett företag om heter pagoni (pagoni.se)
Men nu är jag hemma, ska käka snart och sen gå till min älskling :)
Juste pappa har fått komma hem idag också :D

Armband med runda länkar på där det står
Peace, Trust, Faith, Styrka, Angel.
 

Lång halskedja med "ståltrådigt" härta.

Förlåt för en grymt dålig bild!                                           
men det är ett armband, med ett s och ett e                 
fast stoppat på med en glitterboll mitt mellan.            
       
Förlåt för ännu en dålig bild!
Ett mobilsmycke med ett B, en ängel
och en grön pärla.                    
 

Svart rem som håller upp två silvertags "sara" och "erik"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0