helg

förlåt för en dålig uppdatering, men har verkligen inte haft tid!

Lördag - vaknade klockan 6 av väckaren. sju var det samling på porsöplast. första matchen spelade vi mot alvik, men förlorade med 1-0. andra matchen spelade vi klockan tolv mot malberget, då vann vi med 1-0. så då hade alla lag i gruppen lika med poäng så de blev lottning. och vi hade den otoliga turen att komma etta i gruppen genom det så vi spelade final kvart i fyra mot assi. den matchen slutade 3-2 till assi.. men vi kom tvåa iaf =) glad att erik kom och kikade också : )

tacos till middag med pappa och erik, duschen och fix, sedan cyklade vi och sebbe till björx och träffade hanna, danne och per :) vi hamnade tillslut på ormberget och grillade. nicke, krille, jake, norén, josse, johanna och erica kom också :) sist men inte minst kom dara och isak : )
trevligt men sjukt kallt! sov hos erik sen :) vaknade på naten av att jag hade världens magont. de var helt sjukt, hade så ont så jag höll på spy..

Idag - vårmässan med mamma och vickan. startade med en souvas kebab <3 de jag hade sett fram emot, och de var så gott! vi lyssnade också på Anna Skipper : ) duktig! vart helt tagen och inspirerad av de hon sa. började verkligen att tänka till!

men nu är jag hemma. väntar på att maten ska bli klar. laxknyten och sallad :)
sen kanske erik kommer hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0