hej

for som sagt på f16 match på tuna mot Morön om tredje fjärde plats! för de första var de typ orkan ute! först var de sol, sen orkan, sen snö och sen kom de regn?
var iaf med Joss där borta :) de var en riktigt spännande match, vi käkade hamburgare och kunde inte sluta skaka av spänning! tjejerna tröck på och stressade riktigt bra! matchen avgjordes tyvärr på straffar, mina nerver klarar inte av de! de verkade ingens nerver göra! men dom vann på straffar iaf :D så grattis brudar!

sen for jag, pappa och sten och kollade damfinalen mellan notas och infjärden på bergnäset. Notas vann finalen med 3-1. tyckte synd om infjärdens inhoppande målvakt. hon var handbollsmålvakt, inte fotbollsmålvakt!

men nu är jag hemma, har ätit kyckling och nudlar till middag, mums! 
nu ska jag då fortsätta städa mitt rum. har bytt sängkläder och nu ska jag dammtorka!
ska sova hos min bejbi sen :)

Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket!



från H&M kommer den :)

2009-04-19 @ 19:30:02
URL: http://amanddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0