fredag idag då!

ja nu äre helg! 
bokade klipptid idag också, den åttonde maj, och då ska jag även tona av håret, och färga lite ljusare slingor så de blir fint till sommaren :)
sen mötte jag upp min älskling i stan och vi gick till norrbottens teatern där vi fått biljetter av matte som spelade danny i deras Grease musikal :) den var bra! och matte du var grym!! så jävla härligt när någon bjuder på sig så dära : )

men nu är jag hemma, skulle vara med erik men jag får fanemig inte tag i männskan? han kan möjligtvis ha somnat om jag gissar rätt. men ska iaf sova tidigt som tusan idag! eftersom jag har samlig 07.00 i morgon på porsön.. känns inte så där direkt frestande, men ska bli kul med match :D

nej nu ska jag försöka få tag på min andre halft. men de blir nog utan lycka tyvärr ;p kommer garanterat få tag i han när jag ska sova.. typiskt! men hoppas han kommer på matcherna i morgon :D

08.00-08.55 Lira bk - Aviks ik
12.00-12.55 malbergets AIF - Lira bk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0