...

begravningen var superfin! har aldrig varit in i morjärvs kyrka, men den var jättemysig och liten.
allt brast när vi skulle gå fram och lämna en ros på kistan.. så jävla hemskt att se farmor, ivan, marcus, marie och alla så ledsna. då blev jag ledsen! så de var hemskt jobbigt. 
efteråt samlades vi alla i församlingshemmet, vi åt smörgåstårta och drack té. sen vart de tårta. varför ska man äta tårta på en begravning? dom läste också upp massa telegram osv.
innan vi åkte hem gick vi också till kyrkogården där dom hade hissat ner kistan. superfint <3

har inte ens förstått att du har gått bort Berit, och de kommer ta ett jäkla bra tag tills jag gör de också!

Till minne av Berit Cecilia Drugge <3

Men nu har jag hur som helts gjort klart min rapport. men mitt world är typ knäppt så kan inte göra fotnot.. så får göra de i morgon på skolan. ska gå ner och käka pizza från igår för nu börjar jag bli hungrig. sen ska jag och kika fotboll i boden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0