back to town

var i överkalix med sandra och emelie från onsdag kväll till i måndags. de var riktigt kul! vi har bastat, spelat kort i massor sjungt singstar så att stämbanden håller på att rasera, och vi han även spendera en torsdags kväll i kalix med marcus på skoter crossen :) vilket var riktigt kul att se på!
dock har ju inte påsklovet bjudit på så varmt väder förutom i måndags då solskenet dök upp :)
snabba som vi var upp från sängen, käkade frukost, klädde på oss och la oss på ett liggunderlag i snöhögen i ca 2-3 timmar :) så sjukt skönt! men har dessvärre blivit riktigt förkyld.. har varit det sen i lördags typ.. hemskt jobbigt! hostar som en psyk.
men på måndagen vid 4 tiden kom mamma och pappa och hämtade oss så då bar de av till stugan i morjärv :) riktigt mysigt det med! där blev det en hel del sköterföre och en massa bobåkning :D vi han även med att pimpla lite och jag lyckedes dra upp tre stora firrar :D

men nu är jag hemma :D eller kom ju hem igår =) for direkt ner till min älskling :) mys! sov här också.
men erik sover nu.. för han var vaken hela natten så han somnade typ när jag vaknade :s kul.. ska försäka väcka han snart :)
när jag kommer hem sen tänkte jag lägga in lite bilder från veckan =)

juste, mina gladiatorsandaler och svarta kilklackspumps har kommit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0