onsdag

Ska  väl skärpa till mig och börja skriva i bloggen igen :)
 
så här har iaf hittills av min dag sett ut:
först skolan, ganska lugn, fick ett nytt arbete. Vi ska jobba om de olika partierna, och jag fick då jobba om moderaterna med frida, frida och erik :) blir nog bra
sedan gick jag på stan med emelie, vi letade present till sandra, vi hittade iaf lite grejos, fast det ska vi köpa i morgon :) sen hittade jag en till, eller egentligen två grejor till jag ska köpa till jossi :D najsnajs
sen har jag bara varit hemma, käkat nudlar och degat framför tvn. Ska och handla med mamma och pappa sen :d älskar att handla ;o haha sen ska jag och pappa och köra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0