uppdatering

har just ätit en salami macka :D eller rättare sagt två! och det var väldigt gott må jag säga.
var och tränade för ett litet tag sen också :) det var väldigt skönt! var inte så pepp när jag gick dit kanske beroende på tornadon som var ute men de var väldigt skönt när jag väl kom igång :) cyklade typ 45 min! grymt skönt. fast på cyklarna man typ halvligger. kommer ha träningsvärk i min rumpa i morgon..
så nu håller jag på göra mig klar för att fara till farmor. är inte alls sugen på att åka dit. huvva! men en dag på praktiken kvar och de klarar jag av! hoppas jag..
sen i morgon ska jag nog sova hos min älskling och så blire bodypump 60 min halv åtta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0