16 december

ännu en praktik dag som gått bra!
och eftersom det är den 16 december så innebär det att Stina Taavo fyller i morgon :) grattis i förskott!
Sitter iaf just nu och väntar på maten, nuggets och ris :) gott!

var äntligen och tränade igår med mamma! har inte varit på typ två veckor för att jag varit sjuk fram och tillbaka. men det var sjukt skönt! körde ganska hårt. men jag har ändå inte typ nå träningsverk. Inte så otränad trots allt ;) haha
ikv vet jag inte riktigt va jag ska göra, slappa framför tvn med godis som jag bad farmor köpa :) kanske blir att göra nå praktik uppgifter och börja läsa boken vi ska göra en analys om.. hojja!

men nu ska jag dra mig mot matbordet. Uppdaterat säkert ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0