kyligt

Ruskigt kallt ute nu. Vill inte bo här längre!

Var ett tag sen jag skrev och på den tiden har de hänt lite allt möjligt, inget speciellt då. Lokalfest när jag och Hanna fyllde år, vilket var skoj! Har hunnit klicka hem två skor från Nelly. Fick ena paret för en vecka sedan och dom andra borde komma idag eller i morgon :) Helt underbart snygga är dom, hoppas dom jag väntar på också är det, men de tror jag! (Mamma jag vet att jag inte berättat att jag beställt ett par till skor, och antar du läser det här.. Snälla döda mig inte!)

En tripp till Ikea hann jag med i lördags. Vilket var skoj! Härligt sällskap och skönt med massa pengar på kortet. Det lönar sig att jobba! Handlade på Gina Tricot i Finland, fick ett par fodrade kängor av pappa (tack!) och sen massa skoj på Ikea. Tänkte att när jag ändå har pengar kan jag handla lite "flytta hemifrån saker". Fick med mig flata tallrikar, djuptallrikar, svarta muggar, lite olika dricksglas och bestick. Kändes väldigt bra! Fick ju brödrost, kaffebryggare och vattenkokare när jag fyllde år, så en bra början har jag :)

Har även glömt berätta att jag fick förlängt till sista mars, vilket också är väldigt bra med extrapengar! glad tjej.


Känner mig väldigt kluven nu.. Känner inte att jag kan lita på någon, och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Vill inte förlora dig..



Dessa är skorna jag ivrigt väntar på


Dessa pjux fick jag för lite mera än en vecka sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0