slask

Var ganska trevligt att se att de var vitt på marken när man drog upp rullgardinen på morgonen, fast de känns som lite tidigt kanske? och nu är de bara slask ute.. Inte alls lika kul, nu är de bara blött och svinigt!

Hur som haver så var jag med min fina vän Anna Selin igår :) Var ett tag sen vi umgicks (ska jag vara helt ärlig var de kanske bara en vecka sen, haha). Men vi gjorde inte så mycket mer förutom att ta bilen till kvantum, köpa lite snask och en korv, se tv och surra. Men de var mycket trevligt iaf! Och vet att du läser de här så nu hoppas jag fasen inte att du far till turken när jag fyller år! 17 november fyller jag år, så dra fan inte då!! För då blir de fest och smörgåstårta, och vill att du ska vara här då :(

Men idag hade jag då bara tänkt ta de lugnt. Ska städa mitt rum och packa upp väskan sen stockholm som jag ännu inte orkat göra.. Och på tal om något helt annat så ska jag i morgon på middag med Sanna som jag jobbar med och äta på Allstar. Vi är bjudna av Proffice eftersom vi är anställda av dom hos Telia. Så då ska vi dit på middag 19.00 sen efter de ska jag nog hitta på något skoj :) Blir iaf inte att vara kvar på allstar och festa då jag bara har 17 kr kvar på mitt kort sen stockholmsresan...

Kommentarer
Postat av: anna

Kom till mig och drick vin efter allstar :D pleeeease, vill ha en anledning att vara fin så jag får pröva mina nya ögonskuggor:D haha. så kan vi typ se om nån har party eller något nånstans. och jag ska inte åka dit när du fyller år, never baby:) åker innan! och så att jag hinner hem tills dess.

2010-10-15 @ 00:09:10
URL: http://aannna.devote.se
Postat av: sara

haha vad söt du är :D jag kan inte säga helt säkert om jag kan komma efter allstar, för jag skulle kanske vara med erik efteråt, men om jag inte ska de kommer jag gärna :) fast jag har dock inget vin.. eller har lite lonkero, så vi se ju :)



Bra! för annars hade jag blivit ledsen :)

2010-10-15 @ 09:35:59
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0