20 oktober

Shit mindre än en månad tills jag fyller 19 år, mindre än en månad till älskade Hanna fyller hela 18 år och en månad tills Amanda också fyller 19 år och jag som nyss tyckte de var sommar.. Hemskt att hösten går så himla fort!

Mina dagar rullar på som vanligt. Jobb till halv fem varje dag förutom på helgerna vilket är skönt :) Och snart är de halloween, vilken helg är de? sista helgen i oktober eller första i november? ingen koll alls.. Undra vad man ska hitta på då, hade varit skoj med en halloweenfest där man ska klä ut sig osv :) alltid lika kul!

På tal om något helt annat så har inte skorna på Nelly.com kommit in i storlek ännu som jag vill ha med dragkedjor, vilket är så jäkla typiskt.. Förstår egentligen inte hur dom tänker när dom vet att skorna dom får in som är billiga tar slut på en dag.. Men jag håller hoppet uppe att dom kommer in igen!

Nu ska ni lyssna på en helt ljuvlig låt som är så oerhört fin, och jag älskar hennes röst, Regina Spektor!
(fast jag tycker nästan att den är bättre när Alice Hagenbrant från idol sjunger den..)



Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

jaaa! :D åh finns dem i blått, dem måste jag försöka hitta :P

2010-10-20 @ 14:49:30
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0